Regulamin udzielania świadczeń w PLC

Regulamin udzielania świadczeń w PLC

REGULAMIN SPOTKAŃ/WIZYT ONLINE

Umawianie pacjentów na wizytę.

Pacjenci przyjmowani są na wizytę do Specjalistów, po wcześniejszym ustaleniu terminu przyjęcia.

Pacjenci rejestrowani są przez Rejestrację, zgodnie z terminarzem przyjęć Specjalistów.

Czas trwania wizyty uzależniony jest od jej rodzaju.

Potwierdzanie wizyt

Na dzień lub dwa dni przed umówionym terminem wizyty, Pacjent otrzymuje wiadomość SMS w celu przypomnienia o wizycie oraz uzyskania potwierdzenia, że zgłosi się na konsultację.

Na otrzymaną wiadomość SMS należy odpisać:

T - w przypadku chęci potwierdzenia wizyty
lub
N – w przypadku chęci odwołania wizyty

W celu rezygnacji z umówionego terminu, który został już potwierdzony SMS-owo, pacjent proszony jest o telefoniczny kontakt z Przychodnią.
! Powtórne wysłanie SMS-a nie wiąże się z odwołaniem wizyty!

Pierwsza wizyta w Pro Life Clinic

Pacjenci, którzy przyjdą do Pro Life Clinic po raz pierwszy, zostaną poproszeni o:

- uzupełnienie swoich danych osobowych, na podstawie dokumentu tożsamości

- podpisanie dokumentu dotyczącego przetwarzania danych osobowych przez Pro Life Clinic

- podpisanie oświadczenia o dostępie do danych medycznych (czy pacjent upoważnia lub nie upoważnia kogoś do wglądu do swoich danych)

 

Dokumenty można również przygotować przed wizytą, w tym celu należy:

- Ściągnąć i wydrukować ZGODĘ RODO i OŚWIADCZENIE;
- wypełnić wszystkie pozycje dotyczące pacjenta;

- odesłać skany na adres sekretariat@prolifeclinic.pl lub przekazać dokumenty Rejestratorce, bezpośrednio przed wizytą.

 

Klauzula Sumienia

W wyżej wymienionych dokumentach zamieszczona jest informacja, iż lekarze pracujący w Pro Life Clinic mogą korzystać z Klauzuli Sumienia.

Lekarz ma prawo odmowy udziału w następujących działaniach niezgodnych ze swoim sumieniem: aborcji, pomocy w samobójstwie, eutanazji, selekcji eugenicznej, wypisywaniu środków antykoncepcyjnych, poronnych, dopingujących, odurzających. Lekarz ma prawo powołać się na swoje sumienie, a zapis o tym znajduje się w art 39 Ustawy o Zawodzie Lekarza i Lekarza Dentysty.

Klauzula Sumienia ma swój zapis w art. 7 Kodeksu Etyki Lekarskiej.

Klauzula Sumienia nie ma zastosowania w nagłych sytuacjach, gdy zachodzi niebezpieczeństwo utraty życia, ciężkiego uszkodzenia ciała, ciężkiego rozstroju zdrowia (art.30 Ustawy o Zawodzie Lekarza i Lekarza Dentysty).

 

Kolejność przyjmowania pacjentów.

Pacjenci przyjmowani są wg ustalonego harmonogramu.

 

Czas wizyty

Czas wizyty jest orientacyjny i może ulec zmianie.

- Pacjent może upewnić się, czy wizyty danego dnia odbywają się na czas, poprzez kontakt telefoniczny z Rejestracją.

W przypadku możliwości spóźnienia się na wizytę, prosimy o telefonicznie poinformowanie o tym rejestracji.

 

Wizyty pilne

W przypadku wizyt pilnych, zachęcamy do jednorazowego umówienia wizyty u innego specjalisty, niż lekarz prowadzący.

 

Lista rezerwowa

W przypadku braku terminów do wybranego specjalisty, możliwe jest zapisanie się na listę rezerwową. Pacjenci z listy, informowani są o zwalniających się bieżących terminach.

Ze względu na duże zainteresowanie wizytami u lek. med. Tomasza Dmochowskiego, na listę rezerwową do tego specjalisty, pacjenci wpisywani są na okres dwóch tygodni.

Jeśli po upływie tego czasu pacjent nie otrzyma terminu i nadal będzie chciał być wpisany na listę, konieczny jest ponowny kontakt z rejestracją.

 

Odwołanie wizyty.

Przypominamy, że w przypadku odwołania wizyty, Pacjent może ponownie zarejestrować się na nową wizytę, a termin zależny jest od dostępności danego lekarza.

- Pacjent jest zobowiązany powiadomić Pro Life Clinic o rezygnacji z wizyty najpóźniej 24 godziny przed wyznaczonym terminem, tak aby zwalniany przez niego termin mógł zostać zaproponowany innemu Pacjentowi z listy rezerwowej.


Wizyty można odwoływać w dni robocze, natomiast wizyty poniedziałkowe, należy odwołać najpóźniej w piątek.

 

- Rezygnacji można dokonać telefonicznie pod numerem 61 225 99 88 godzinach pracy przychodni lub mailem na adres sekretariat@prolifeclinic.pl
W innym przypadku można nagrać informację na automatycznej sekretarce.

 

- Rezygnacja w dniu wizyty lub nie zgłoszenie się na wizytę skutkuje tym, że przed kolejna wizytą Pacjent jest zobowiązany do dokonania przedpłaty w wysokości kwoty należnej za wizytę według cennika.

Dane do przelewu:
nr konta bankowego 69 1050 1520 1000 0091 3679 7991,
w tytule przelewu „przedpłata,dane pacjenta, wizyta w dniu...., specjalista”.
Po dokonaniu wpłaty należy przesłać potwierdzenie na mail 
sekretariat@prolifeclinic.pl

  • W przypadku braku przedpłaty pacjent zostaje skreślony z zarezerwowanego terminu i w to miejsce zostaje wpisany pacjent z listy rezerwowej.
  • Pacjent, który nie zgłosi się na wizytę (mający przedpłatę) – traci środki na poczet nie odbytej wizyty.
  • Pacjent zgłaszający się na wizytę (mający przedpłatę) – środki przekazane są na poczet danej wizyty i przy kolejnej wizycie przedpłata nie będzie wymagana.

 

Regulamin Poradni dla Narzeczonych

W zależności od formy umówionego spotkania (osobista lub online), przed wizytą należy zapoznać się z odpowiednim Regulaminem:

Regulamin telewizyt oraz regulamin wizyt osobistych dostępne są tutaj.

 

 

GODZINY PRACY KLINIKI

GODZINY OTWARCIA  
poniedziałek 09:00 - 20:00
wtorek 10:00 - 20:00
środa 15:00 - 21:00
czwartek 09:00 - 16:00
piątek 10:00 - 21:00
sobota 10:00 - 15:00
niedziela nieczynne
REJESTRACJA TELEFONICZNA  
poniedziałek 11:00 - 16:00
wtorek -
środa 14:00 - 18:00
czwartek 12:00 - 16:00
piątek -

KONTAKT

 61 225 99 88 
 ul. Kosińskiego 14/1, 61-519 Poznań
 sekretariat@prolifeclinic.pl

Nadchodzące wydarzenia

Daty kolejnych wydarzeń

Już wkrótce!