REGULAMIN UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH W Pro Life Clinic

REGULAMIN UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH W Pro Life Clinic

Umawianie pacjentów na wizytę.

Pacjenci przyjmowani są na wizytę do specjalistów, po wcześniejszym ustaleniu terminu przyjęcia.

Pacjenci rejestrowani są przez rejestratorkę medyczną, zgodnie z terminarzem przyjęć specjalistów.

Czas trwania wizyty uzależniony jest od jej rodzaju.

Na dzień przed umówionym terminem wizyty rejestratorka dzwoni do pacjenta w celu przypomnienia o wizycie oraz uzyskania potwierdzenia, że pacjent zgłosi się na konsultację.

 

Kolejność przyjmowania pacjentów.

Bezwzględne pierwszeństwo mają osoby zapisane na wizytę.

Staramy się robić wszystko aby nie było opóźnień w przyjęciach pacjentów.

Zakres zaplanowanej wizyty może ulec zmianie.

 

Lista rezerwowa.

Aby przyspieszyć czas wizyty, proponujemy zapisanie się na listę rezerwową.

Z tej listy wpisujemy pacjenta na pierwsze miejsce zwolnione przez innego pacjenta.

 

Odwołanie wizyty.

1. Rezerwacja terminu wizyty stanowi wiążącą umowę pomiędzy lekarzem/instruktorem/dietetykiem/fizjoterapeutą, a pacjentem.

2. Pacjent jest zobowiązany powiadomić Pro Life Clinic o rezygnacji z wizyty 24 godziny przed wyznaczonym terminem. Wizyty przypadające po dniu wolnym od pracy, należy odwołać w dzień roboczy poprzedzający dzień wolny od pracy. Sobota jest traktowana jako dzień wolny od pracy.

3. Rezygnacji można dokonać telefonicznie pod numerem 61 225 99 88 w godzinach pracy przychodni lub mailem na adres sekretariat@prolifeclinic.pl W innym przypadku można nagrać informację na automatycznej sekretarce.

4. Rezygnacja w dniu wizyty lub nie zgłoszenie się na wizytę skutkuje tym, że przed kolejna wizytą pacjent jest zobowiązany do dokonania przedpłaty w wysokości kwoty należnej za wizytę według cennika.

Dane do przelewu: nr konta bankowego 69 1050 1520 1000 0091 3679 7991, w tytule przelewu „przedpłata,dane pacjenta, wizyta w dniu...., specjalista”. Po dokonaniu wpłaty należy przesłać potwierdzenie na mail sekretariat@prolifeclinic.pl

  • W przypadku braku przedpłaty pacjent zostaje skreślony z zarezerwowanego terminu i w to miejsce zostaje wpisany pacjent z listy rezerwowej.

  • Pacjent zgłaszający się na wizytę (mający przedpłatę) – środki przekazane są na poczet danej wizyty i przy kolejnej wizycie przedpłata nie będzie wymagana.

  • Pacjent, który nie zgłosi się na wizytę (mający przedpłatę) – traci środki na poczet nie odbytej wizyty.

5. Lekarze/ instruktorzy/ fizjoterapeuci/ dietetyk mają zarezerwowany czas dla pacjentów.

Do każdego specjalisty prowadzona jest lista rezerwowa.

 

Spóźnienia na wizytę.

Spóźnienia na wizytę powyżej 15minut będą traktowane jako rezygnacja i będzie to skutkowało koniecznością dokonania przedpłaty przed kolejną wizytą. Lekarz może przyjąć spóźnionego pacjenta, jeśli uzna, że nie spowoduje to opóźnienia kolejnych pacjentów.

 

 

 

GODZINY OTWARCIA

poniedziałek 09:00 - 21:00
wtorek 09:00 - 21:00
środa 12:00 - 21:00
czwartek 09:00 - 21:00
piątek 09:00 - 21:00
sobota (wybrane dni) 09:00 - 18:00
niedziela nieczynne

 

KONTAKT

 61 225 99 88  ( w godzinach otwarcia kliniki )
 ul. Kosińskiego 14/1, 61-519 Poznań
 sekretariat@prolifeclinic.pl